niedziela, 28 lutego 2016

Powitanie

Witam Wszystkich!

Na tym blogu mam zamiar napisać opowiadanie o Kimiko Tohomiko z kreskówki Xiaolin Showdown. Będzie to opowiadanie dramatyczne, trochę o miłości a przede wszystkim o walce o niezależność. Czasami będę pisać też wiersze mojego autorstwa.


君 生 我 未 生, 我 生 君 已 老.
君 恨 我 生 迟, 我 恨 君 生 早.
君 生 我 未 生, 我 生 君 已 老.
恨不 生 同时, 日 日 与 君 好.
我 生 君 未 生, 君 生 我 已 老.
我 离 君 天涯, 君 隔 我 海角.
我 生 君 未 生, 君 生 我 已 老.
化蝶 去寻 花, 夜夜 栖 芳草.
Nie byłam, kiedy się urodziłeś,
Byłeś życiem, kiedy się urodziłam.
Żałujesz, że spóźniłam się rodząc,
Żałuję, że byłeś na początku ur.
Nie byłam, kiedy się urodziłeś,
Byłeś życiem, kiedy się urodziłam.
Żałowałam, że nie urodziliśmy się razem,
Możemy cieszyć się naszym czasem razem.
Nie było cię, kiedy się urodziłam,
Byłam tak daleko od ciebie,
Byłeś tak daleko ode mnie.
Nie było cię, kiedy się urodziłam,
Chciałbym stać się poszukiwanym kwiatem Motyli,
I spać na pachnącej trawie każdej nocy.

Ten wzięty z internetu!
 

7 komentarzy:

  1. Dramat i niezależność? A miłość? Z kim ta miłość będzie? xD Cieszę się, widząc kolejny blog o Xiaolin i to przystrojony tak pięknymi orientalnymi zdjęciami. Serio, ta Kimiko po lewej jest piękna, wojownicza i elegancka.
    Nic, że wiersz wzięty z neta, skoro wprowadza w klimaty! ;D Czekam na pierwsze notki. Weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podoba. A co do miłości to tajemnica, ale spokojnie, na pewno Ci się spodoba :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Juuupiii! Nowy blog o Xiaolin! To kiedy planujesz pierwszy rozdział? :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A noo. Obrazki masz zajebiiisteeee... *.*

      Usuń
    2. Jeszcze nie wiem, muszę dokładnie fabułę rozpisać, ale postaram się niebawem :)
      Pozdrawiam i dzięki!

      Usuń
  3. Słowo ma ogromną wartość. Wartość której nie potrafimy sobie nawet wyobrazić. Słowo ma moc. Przerażającą moc. Może razem nauczymy się, jak zapanować nad słowem?
    Healer Words to blog (chyba) felietonistyczny. Amatorka pisania – Helaer – wraz z innymi duszyczkami postanowiła wkroczyć na nieznane dotąd wody oceanu i stworzyć coś, co pobudzi szare komórki Kociaków do myślenia. W codziennym biegu przeplatają się w naszym życiu prawdy oczywiste wyrażane słowami. Słowo ma moc. Tylko wytrawny gracz umie panować nad słowem, wyrażać słowami to, co czuje, chce przekazać innym.
    Nic chyba nie stoi na przeszkodzie byśmy stali się wytrawnymi graczami, prawda?
    Zapraszam na Healer Words
    Z ukłonami, Healer

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy